נוסעים כאן

כל סוגי התחבורה בישראל

שירות שיחת ועידה – השירות המושלם לסוכנויות רכב

היכולת המתקדמת לנהל שיחה מרובת משתתפים, היא בין היכולות המרכזיות שמציעה מרכזיה וירטואלית. במקביל, זו היא אחת היכולות אשר נדרשות מדי פעם עבור סוכנויות רכב. אם אתם מפעילים סוכנות רכב, מה עוד חשוב ומעניין לדעת על כך?

מודעות לאפשרויות

פעמים רבות, עסקים אינם מודעים למלוא כל האפשרויות, אשר גלומות במערכת ממוחשבת כלשהי. כך הדבר גם לגבי מרכזיה וירטואלית וגם ספציפית לגבי שיחות ועידה. באמצעות שירות מתקדם עם פיצ'רים שונים, ניתן להפיק את המרב מיכולות כאלה. אך ראשית, צריך להיות מודעים לאפשרויות הזמינות ולשימושים האפשריים בהן.

שיחה קבוצתית

היכולת הבסיסית, היא ביצוע שיחה משותפת עם כמה גורמים במקביל. למשל שיחה עם כמה לקוחות בו זמנית או שיחה עם לקוח, עם איש שרות שטיפל בו ועם אחד המנהלים. עצם האפשרות לעשות זאת בקלות וביעילות, תסייע לכם לשכלל את פעילותכם ולייעל אותה. עם הזמן, תמצאו הזדמנויות שונות ונוספות, שבהן יכולת זו הופכת להיות שימושית, ספציפית עבורכם.

תיאום והיערכות מראש

אם השיחה נקבעת מראש, ניתן לטפל בכך בצורה מתוחכמת, כפי שמטפלים באירועים אחרים. ניתן לרשום את פרטי הפגישה ביומנים, לסנכרן יומנים ואף לשלוח תזכורות למשתתפי השיחה המיועדים, לקראת המועד שנקבע עבורה. יכולות אלה, הופכות את קיום השיחה לקל במיוחד ומעודדות שימוש בכך.

שירות שיחת ועידה - השירות המושלם לסוכנויות רכב

פתרון עבור משתתפים בחו"ל

אם חלק ממשתתפי השיחה המיועדים נמצאים במדינה אחרת, יש גם לכך פתרון עזר מעניין. ניתן לקבוע מספר מקומי מיוחד (מספר שיראה עבורם מקומי), אשר אליו הם יתקשרו. תודות לכך, הוצאות השיחה שלהם תהיינה נמוכות יותר.

ניהול השיחה

כמובן, שירות שיחת ועידה מאפשר גם לנהל את שיחת הועידה עצמה, באופן מתקדם. הדבר מתבטא בהגדרת הרשאות, אשר קובעות מי יוכל להשתתף בשיחה בפועל ומי יוכל רק להקשיב לה.

ניהול מידע

ניהול המידע לגבי שיחות הועידה. ניתן לקבל מידע על מהלך השיחה (משתתפים, משך השיחה וכדומה), להקליט שיחות ועידה, לנהל את שמירת קבצי ההקלטה האלה ולחפש שיחות שבוצעו בעבר.

המשמעות העסקית

ככל שתמצאו יותר שימושים לשיחות ועידה ויותר הזדמנויות להיעזר בהן, כך התועלת מהן תגבר. שיחות כאלה עשויות לחסוך זמן, של ביצוע שיחות בנפרד. במקרים רבים, הן מהוות דרך יעילה יותר לתקשר ולפתור נושאים שונים. כמובן, שיחת ועידה מחליפה את הצורך להגיע ולהיפגש פיזית ובכך, היא חוסכת נסיעות, כסף וזמן יקר.

שירותים נוספים

חשוב לזכור, שאם משתמשים בשירות מרכזיה וירטואלית, שיחות ועידה הן רק חלק אחד ממכלול תועלות עסקיות, רחב ומשמעותי. אלה כוללות בין השאר:

  • ניתוב שיחות מתקדם – יכולת Interactive Voice Response (IVR), אשר מאפשרת ניתוב שיחות נכנסות באופן מתוחכם.
  • חיבור למערכות נוספות – יכולת לחבר את מערכת המרכזייה למערכות מידע אחרות בעסק. דוגמה בולטת ושימושית במיוחד, היא חיבור למערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM). תודות לכך, תוכלו למשל לאפשר את המצב הבא: לקוח מתקשר אליכם, המערכת מזהה אותו לפי מספר הטלפון, היא שואבת ממערכת ה-CRM את פרטיו שרלוונטיים כרגע למתן שרות עבורו ומציגה אותם לנציג השרות שעונה ללקוח.
  • הצפנה – הצפנת השיחות שאתם מבצעים, בכדי לספק אלמנט נוסף ורב עוצמה של הגנה.
  • שיחות בחינם – האפשרות לבצע שיחות פנימיות בתוך המערכת בחינם.
  • יכולות נוספות – גיבוי, שירותי מספור, פקס ועוד.

לסיכום

שירות שיחות ועידה הוא שירות שכדאי לכל סוכנות רכב להכיר. אם משתמשים במרכזיה וירטואלית (ומומלץ לעשות זאת), תוכלו למנף יכולת זו בקלות, כבר בעזרתה.

נגישות