נוסעים כאן

כל סוגי התחבורה בישראל

תוכנה לניהול צי רכב – הכלי שכל סוכנות רכבים צריכה להכיר

עבודה איכותית מתבססת בין השאר על שימוש חכם בכלי עבודה טובים. מהם כלי העבודה של סוכנות רכבים? מערכת מסוג תפנית של מטריקס, היא התשובה המומלצת לכך. במה מדובר?

ERP עם התאמה למגזר שלכם

תפנית היא פתרון Enterprise Resource Planning לעסקים גדולים (בלבד). כמו כן, היא מותאמת במיוחד לסוכנויות רכב (עוד על כך נרחיב בהמשך). באתר החברה, תוכלו לקרוא פרטים נוספים על תוכנה זו לניהול צי רכב. ERP היא גישה רחבה לניהול עסקי, בה מרכזים מידע ותהליכים רבים, למערכת אינטגרטיבית אחת. זו היא גישה הגיונית סך הכל, אשר מקדמת יעילות לרוחב פעילות העסק.

היבט ההתאמה למגזר

תפנית מיוחדת בכך שהיא מותאמת מראש למגזרים עסקיים שונים. יש לה גם גרסה, אשר מותאמת באופן כזה עבור סוכנויות רכב והיא פתרון בסט אוף בריד בתחומו. ההתאמה חוסכת למי שמשתמשים בתוכנה, את הצורך לבצע את ההתאמה לבד, תוך השקעת לא מעט משאבים לשם כך. תפנית מותאמת גם למגזרים רבים נוספים, כגון אשראי חוץ בנקאי, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים וחברות שירותים.

מנהלים את כל הקשור ברכב

עבור סוכנויות רכב תפנית מציעה יכולות מתקדמות של ניהול תהליכי ייבוא הרכבים, ניהול דגמים ומחירונים. כל זאת זמין בתוך המערכת, באמצעות ממשק משתמש נוח וקל ללימוד ולשימוש שוטף. אגב, ככל מערכת ERP, גם תפנית בנויה בגישה של מודולים שונים שעובדים ביחד. במבט על, ניתן לומר שיש בה כמה מודולים שנותנים מענה להיבטים מיוחדים לחברות רכב – ההיבטים שהזכרנו כרגע. לצידם, יש מודולים שנותנים מענה לצרכים ניהוליים כלליים מסוגים שונים. כמו מה למשל?

 

 

יכולות נוספות, למתן מענה שלם

  • ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – ניהול לוגיסטי הוא אתגר חשוב בכל חברה. אם מצליחים לבצע אותו ביעילות, הדבר עשוי לחסוך רבות לעסק. כאן תפנית נכנסת לתמונה ומסייעת להשיג זאת באופן שיטתי ומסודר.
  • ניהול פיננסי – השורה התחתונה של הרווח הכספי, תלויה בפרטי פרטים כספיים רבים שחייבים להתנהל בקפדנות. גם בכך תפנית תסייע לכם.
  • ניהול מכירות – תפנית תרכז עבורכם את כל הכרוך בניהול מכירות. ראשית, תוכלו לנהל באופן מסודר את הלידים, בין אם הם מגיעים משיחות טלפוניות, מאתר האינטרנט שלכם, ממאגרי מידע חיצוניים או מכל מקור אחר. תוכלו באותה הקלות והנוחות, לנהל היטב את אנשי המכירות ואת הצעות המחיר ותהליכי אישורן (החיתום).
  • ניהול קשרי לקוחות – ניהול כל הקשור בפרטי הלקוחות ובאינטראקציה מולם.
  • ארכיון דיגיטלי – לשמירת מסמכים חשובים, איחזורם במידת הצורך וחיפוש במאגר מידע זה.

ניהול שירות וניהול מרכזי שירות

תפנית מסייעת לנהל קריאות שירות ולעקוב אחר שלבי הטיפול השונים בהן. היא מאפשרת לנהל הסכמי שירות בקלות, לנהל את הטכנאים ואנשי השטח שלכם ואף לקבל מהם דיווחים מהשטח באמצעות אפליקציית xTafnit. כל זאת, תוך אינטגרציה למערך הפיננסי וגם למערך הלוגיסטי, לשם תמיכה בניפוקים ובתהליכי רכש. עם תפנית תוכלו לנהל גם מרכזי שירות, כולל ניהול תורים, קליטת רכבים בכניסה למוסך ואצל בוחן/יועץ, שיבוץ למחלקות השונות, דיווח Clock על ידי רצפת מוסך, ניהול משימות ואירועים תוך כדי שהות כלי הרכב במרכז השירות, מתן הצעת מחיר ללקוח, עריכת חשבון ומתן אישור יציאה. בנוסף, תוכלו לבצע ניהול מלאי במחסן בזמן אמת, כולל לגבי קליטת חלקים, אחסון, ליקוט והפצה. ליכולות אלה יש פתרונות מובייל משלימים, כולל Dashboard לתצוגה במרכזי שירות, יועץ שירות במוסך וקלוקינג.

לסיכום

לכו על הטוב ביותר עבורכם, עם תפנית – פתרון איכותי, מותאם למגזר שלכם, מבית טוב ואמין.

נגישות